tiistai 18. maaliskuuta 2008

2. Täydellisen nettipokan pieni salaisuus

Joskus joitakin vuosia sitten tuli kokeiltua netistä pilvin pimein löytyviä deittisivustoja. Pari ystävääni oli löytänyt kohtalaisen mukavia tapauksia kyseisiltä sivuilta ja aloin itsekin kallistua sille kannalle, että internetistä voi oikeasti löytää ihan oikean helmenkin. Ennakkoluulot nettideittailua kohtaan olivat vielä jokin vuosi sitten hyvinkin korkeita, vaikka nykyään tuntuu olevan varsin tavallista, että netistä voi löytää jotain muutakin, kuin hikisen teininörtin, jonka elämänlaatu koostuu lähinnä dr pepperin litkimisestä ja saarioisten roiskeläppien jauhamisesta. Kirjoitin siis ennakkoluulottomana oman ilmoitukseni muistaakseni City-lehden deittinettiin, joka tuolloin taisi olla tunnetuimpia deittisaitteja. Yllätyksekseni sain useita kymmeniä vastauksia täysin asiattomista tylsiin ja tylsistä muutamaan mielenkiintoiseen. Näiden mielenkiintoisten kanssa sitten päätin jatkaa sähköpostien vaihtelua.

Yhden mielenkiintoisen tapauksen kohdalla sähköpostien kirjoittelu johti lopulta tapaamiseenkin asti. Tämä kyseinen Mikael tuli noutamaan minua autollaan, ja menimme hänen kotiinsa katselemaan elokuvia. Jo muutamassa tunnissa oli selvää, että tässä se mies on, jota olen etsinyt. Olin täysin myyty. Mies oli minua kahdeksan vuotta vanhempi, komea, siisti, omasi hyvän ammatin ja mukavan, siistin asunnon kivalla alueella. Miksi ihmeessä tällainen mies kulkee vapaana? Kysyinkin Mikaelilta, miten ihmeessä hänen kaltaisensa tummatukkainen ja raamikas ilmestys voi kulkea vapaalla jalalla. Mikael naurahti ja totesi, ettei sopivaa vain ole vielä löytynyt.

Illan kuluessa oli selvää, ettei tällainen tapaaminen voi johtaa mihinkään muuhun kuin rakasteluun. Lämmittelin Mikealia suutelemalla kaulaa ja kuiskimalla, miten minua haluttaisi kokeilla, miltä seksi hänen kanssa tuntuu. Mikael, joka oli selvästi aiemmin osoittanut kiinnostuksensa minua kohtaan, tuntui hitusen välttelevältä, mutta suostui kuitenkin lopulta riisuutumaan edessäni, kun itsekin olin jo riisunut vaatteeni rintaliivejä ja stringejäni lukuunottamatta.

Minä olen niitä naisia, jotka aina hokivat, ettei koolla ole väliä, vaan sillä, miten niitä senttejään osaa käyttää. Nähdessäni Mikaelin alasti oli selvääkin selvempää, miksi täydellinen mies oli sinkku. Miehen penis oli juhlakunnossa valehtelematta pikkusormeni kokoinen. En ollut eläessäni nähnyt aikuisella ihmisellä niin pientä penistä, ja uskokaa pois, olen nähnyt niitä useita! Nielin kuitenkin järkytykseni ja annoin Mikaelin jatkaa eteenpäin samalla miettien, onko niin pienille sopivia kondomejakaan olemassa (ilmeisesti oli, sillä kondomi oli kyllä käytössä). Mikael tuli sisälleni, liikkui kerran ees taas - ja laukesi.

Lienee sanomattakin selvää, etten tavannut Mikaelia enää tämän jälkeen. Enkä myöskään enää käyttänyt fraasia, ettei koolla ole väliä.

1 kommentti:

Larentia kirjoitti...

koolla on väliä! :)
on myös olemassa koko "liian iso"
oletko sellaiseen törmännyt?